Mijn Kantoor App realiseert een procentuele stijging in leads van 149%.

Jori Neef van Mijn Kantoor

Softwareplatform voor de accountancy Mijn Kantoor was al op de rit voordat Sky10 in beeld kwam. Jori Neef, commercieel directeur Mijn Kantoor, vertelt over de kennismaking en de vruchtbare samenwerking.

Tevreden? “Super tevreden!”.

Jori: “Destijds nodigden we vier door ons gekozen marketingbureaus uit voor een pitch en een voorstel. Sky10 viel positief op vanwege hun benadering. We gaven groeidoelstellingen, branche en doelgroep aan en omschreven de uitdagingen van Mijn Kantoor. Marcia en Kris hadden zich verdiept in de markt en de accountancy branche en onderzoek gedaan. Vanwege die aandacht en moeite sprong Sky10 er echt uit. Ze namen de moeite om zich in Mijn Kantoor te verdiepen in plaats van te komen met een generieke marketing-oplossing waarbij wij ons moesten aanpassen.

Een softwareproduct vermarkten is een specifieke tak van sport. Sky10 wist ons te overtuigen met een pragmatische en serieuze aanpak die tot op de dag van vandaag fijne resultaten geeft en goed aansluit op onze wensen. Ons dagelijks contact Kris brengt expertise mee op het gebied van Growth Marketing en dat past precies bij wat wij in deze fase nodig hebben.

In de pitch kwam de aanpak om de gestelde doelstellingen te halen goed uit de verf. Heel concreet: met een realistisch budget, kansen om winsten te behalen en met een plan van aanpak. Die instelling beviel en we startten op om de basis op orde te krijgen.”

Van plan naar actie

“Na enkele sessies om de doelgroep uit te werken en de propositie van Mijn Kantoor goed te leren kennen, kwam de proactieve aanpak van Sky10 direct al naar voren. Dat kenmerkt onze samenwerking: korte lijnen, goed en snel benaderbaar, en goed blijven kijken naar onze business. Het is fijn om te werken met een partner die zich verdiept in onze materie. En het ook begrijpt!

Marketing is voor Mijn Kantoor het belangrijkste kanaal om de markt aan te boren en nieuwe klanten te benaderen. In de sessie kwam het plan tot stand dat past bij ons budget en wensen. Er kwam vlot een kalender en in een prettige werkrelatie komen vervolgens periodiek mooie dingen tot stand die daadwerkelijk bijdragen aan onze groei in de markt. Zo snel al.”

Vanaf oktober 2022 gingen we aan de slag met Mijn Kantoor. In Q4 hebben we net zoveel leads behaald als Q1+Q2 samen. Procentuele stijging van 149% leads ten opzichte van Q3 (Q3= 59, Q4=147).

Tak tak tak

“Het gaat goed en de resultaten zijn zoals we voor ogen hadden. We zijn nog maar net onderweg. We gaan in Q1 en Q2 kijken hoe effectief onze marketingaanpak is. Of we de juiste weg zijn ingeslagen; hoe men op de content reageert; of de boodschappen aanslaan. Ik heb vertrouwen in de manier van werken en in de professionals van Sky10. Het gaat van ‘tak tak tak’, snel en duidelijk. We staan nu (februari 2023) op een punt om een volgende fase in te gaan.

Mijn Kantoor is één van de drie proposities van Impact Software, specifiek gericht op de accountancy branche. De komende maanden betekent dit een grote verandering van onze organisatie en dus van onze communicatie uitingen. De vertaling deze professionaliseringsslag zie ik met Sky10 als partner met vertrouwen tegemoet. Verandering is een constante in de huidige wereld en dan is het fijn om samen te werken met een partij die daar goed mee om gaat en ervaren is in de begeleiding van de marketing.”

Van 1804 bezoekers in januari 2022 naar 2748 bezoekers in januari 2023: een stijging van 52.3%.

We weten van elkaar waar we aan toe zijn

“Er is duidelijk afgesproken wat we elke maand gaan opleveren en wat we proberen. Zaken die niet werken, stoppen we snel en dan schakelen we door naar wat wel aanslaat. Dat is Growth Marketing in progress. In duidelijke terugkoppeling en monitoring is er een continue dialoog waarin we snel beslissingen maken. Dat vind ik erg prettig.”