Loading...
INSPIRATIE2021-10-04T12:48:10+00:00

Knowledge isn’t power. Applied knowledge is power.”

ERIC THOMAS

Wij geloven dat technische product-gedreven clubs grote merken kunnen worden. Wij geloven dat je betere leads kunt genereren als je de snaar weet te raken. Een online campagne staat niet op zichzelf. Die gaat pas renderen als je de brug maakt naar authenticiteit, relevantie, leiderschap, innovatie en trends in de maatschappij. In deze artikelen, whitepapers en cases proberen we jou te inspireren. Veel leesplezier!

Branding als basis in IT: de 3 niveaus van positionering 25 april 2022 READ MORE Om als IT-bedrijf succesvol te concurreren en te groeien moet je je dus duidelijk onderscheiden. Gek genoeg is dat juist wat veel IT- en techbedrijven eng vinden. Het is de aard van technische mensen om zich te concentreren op wat ze maken en niet op wie ze zijn. Ik kon wel janken toen ik… 23 september 2021 READ MORE Ik kon wel janken toen ik… Voor de zoveelste keer moest uitleggen wat een enterprise architectuur, ESB of datalake inhield. Bereik vs Impact: vertel een verhaal 5 juli 2021 READ MORE Waarom vertel je een verhaal? Om maar veel content te kunnen plaatsen of om een blijvende impressie achter te laten op de doelgroep? LATEST ARTICLES

RECENTE ARTIKELEN

EEN OPSOMMING VAN RECENTE CASES, WHITEPAPERS EN ARTIKELEN OVER MARKETING & BRANDING IN TECH.

Case: Blis Digital

14 juli 2022|Klant case|

Blis Digital ontwikkelt bedrijfskritische systemen. Zij waren op zoek naar hun eigen verhaal en unieke identiteit. Hoe vertaal je dat naar een krachtig concept? Voor de merkstrategie kwam Blis Digital uit bij Sky10.

Ready to Talk?

HEB JIJ EEN GROOTS IDEE WAAR WIJ BIJ KUNNEN HELPEN?

Contact

Op de hoogte blijven van alle nieuws en updates? Schrijf je in voor de nieuwsbrief.

INSCHRIJVEN