“Knowledge isn’t power. Applied knowledge is power.”
ERIC THOMAS
Wij geloven dat technische product-gedreven clubs grote merken kunnen worden. Wij geloven dat je betere leads kunt genereren als je de snaar weet te raken. Een online campagne staat niet op zichzelf. Die gaat pas renderen als je de brug maakt naar authenticiteit, relevantie, leiderschap, innovatie en trends in de maatschappij. In deze artikelen, whitepapers en cases proberen we jou te inspireren. Veel leesplezier!
RECENTE ARTIKELEN
EEN OPSOMMING VAN RECENTE CASES, WHITEPAPERS EN ARTIKELEN OVER MARKETING & BRANDING IN TECH.
De commodity trap: waarom jouw inbound marketing te weinig oplevert
Denk je echt dat je over 10 jaar nog klanten binnenhaalt met een merk dat lijkt op alle andere merken en technologie die iedereen zelf kan inkopen?
Hoe creëer je vertrouwen tussen de board en marketing?
Laten we eerlijk zijn. Als je CEO bent van een tech-bedrijf in scale-up fase, dan moet de schoorsteen toch gewoon roken?
Case: Master IT
Master IT zag in dat zij veel meer marketing-gedreven moesten werken om een betere positie te claimen. Daarnaast wilden zij kwalitatief betere leads genereren. Sky10 helpt daarbij.