Je hebt Gjald in handen
Als je AFAS eenmaal in huis hebt, moet je het ook maximaal benutten. Waarom zou je AFAS alleen inzetten voor je basisprocessen zoals HR, Finance en voorraadadministratie? Gjald gelooft dat organisaties maximaal presteren als hun strategische doelen helder, meetbaar en haalbaar zijn. Als je je data uit AFAS inzet om vooruit te kijken. Met de nieuwe branding valt Gjald op in hun markt. De pay-off ‘Je hebt Gjald in handen’ benadrukt hun toegevoegde waarde. Wij hielpen hen daarbij.
De wereld verandert razendsnel en alleen organisaties met ambitie, durf en lef zullen overleven. Gjald wil organisaties meenemen op hun magische reis en andere invalshoeken van AFAS laten zien. Letterlijk en figuurlijk verrassen en inspireren.
Maar hoe komt dit tot uiting in je positionering, marketing en campagnes? We hielpen Gjald bij de merkstrategie: een nieuwe positionering op basis van het archetype model. Daarna zijn we aan de slag gegaan met de re-branding en de vertaalslag naar alle middelen.
Vervolgens volgde de marketingstrategie, aanscherping van de proposities, communiceren van het verhaal op diverse kanalen, en de productie van de middelen. Om zodoende leads en meer zichtbaarheid te genereren. We spreken twee verschillende doelgroepen aan: de HR-manager en de Finance Manager.
Voor de gehele campagne hebben we de website aangepast, nieuwe visuals, handbooks, videoteasers, e-mailingen, social media en landingpages ontwikkeld. Volgende week volgt het verlossende antwoord tijdens de twee online talkshows, waar Gjald antwoord geeft op hoe je in de toekomst kunt kijken met AFAS. Diverse klantsprekers en thought leaders verschijnen op de buhne tijdens deze show!
Durf jij ook op te vallen als IT-bedrijf? En daarmee kansen te creëren?
Als CEO, Commercieel Directeur of Marketing Manager ben je veel te druk met het managen van processen. Er is weinig tijd voor creatie, waardoor de prikkelende marketingcampagnes achterblijven. Een complete campagne vraagt om focus en discipline. Wij lossen dit probleem op. Zonder ellenlange briefings, want wij spreken de IT-taal. We’ve got your back.
Geef ons de vrijheid én de ballen om spraakmakende content te maken. Dan realiseren we jouw doorbraak. Lees hier meer. Of vraag de Smart Guide aan over groeistrategie voor IT-bedrijven.