“Knowledge isn’t power. Applied knowledge is power.”
ERIC THOMAS
Wij geloven dat technische product-gedreven clubs grote merken kunnen worden. Wij geloven dat je betere leads kunt genereren als je de snaar weet te raken. Een online campagne staat niet op zichzelf. Die gaat pas renderen als je de brug maakt naar authenticiteit, relevantie, leiderschap, innovatie en trends in de maatschappij. In deze artikelen, whitepapers en cases proberen we jou te inspireren. Veel leesplezier!
RECENTE ARTIKELEN
EEN OPSOMMING VAN RECENTE CASES, WHITEPAPERS EN ARTIKELEN OVER MARKETING & BRANDING IN TECH.
Waarom tech-bedrijven sexier, persoonlijker en creatiever moeten communiceren.
De lat moet hoger. De tijd dat tech-bedrijven alleen nog kunnen communiceren over product features, technische functionaliteiten of expertise is voorbij. Allang voorbij.
Shitstorm of niet, Tony’s Chocolonely en Akwasi blijven samenwerken
Als een influencer waar je mee samenwerkt in opspraak raakt, hoe ga je daar als merk mee om? Hoe combineer je principes met groeidoelen? En wat is eigenlijk de maatschappelijke rol van een bedrijf?