“Knowledge isn’t power. Applied knowledge is power.”
ERIC THOMAS
Wij geloven dat technische product-gedreven clubs grote merken kunnen worden. Wij geloven dat je betere leads kunt genereren als je de snaar weet te raken. Een online campagne staat niet op zichzelf. Die gaat pas renderen als je de brug maakt naar authenticiteit, relevantie, leiderschap, innovatie en trends in de maatschappij. In deze artikelen, whitepapers en cases proberen we jou te inspireren. Veel leesplezier!
RECENTE ARTIKELEN
EEN OPSOMMING VAN RECENTE CASES, WHITEPAPERS EN ARTIKELEN OVER MARKETING & BRANDING IN TECH.
Case: iWRITER
iWRITER was klaar om de internationale Enterprise markt te veroveren. Daarvoor was een internationale uitstraling nodig: een complete rebranding. Bovendien moest het niveau van marketing drie tandjes omhoog.
Case: Portiva
When is creative too creative? "Portiva kon verder groeien door een krachtig merk en een geoliede marketingmachine". Portiva had een goed gevestigde naam in de wereld van de Microsoft-partners. Maar, Portiva had [...]
De 3 regels waar marketeers in IT mee moeten stoppen en starten.
Wat een jaar: 2020. Het moest niet gekker worden. Mensen gewapend met mondkapjes. Je winkelmandje als schild. Jezelf afvragend of je wel voldoet aan de regels. Het leek wel oorlog!