“Knowledge isn’t power. Applied knowledge is power.”
ERIC THOMAS
Wij geloven dat technische product-gedreven clubs grote merken kunnen worden. Wij geloven dat je betere leads kunt genereren als je de snaar weet te raken. Een online campagne staat niet op zichzelf. Die gaat pas renderen als je de brug maakt naar authenticiteit, relevantie, leiderschap, innovatie en trends in de maatschappij. In deze artikelen, whitepapers en cases proberen we jou te inspireren. Veel leesplezier!
RECENTE ARTIKELEN
EEN OPSOMMING VAN RECENTE CASES, WHITEPAPERS EN ARTIKELEN OVER MARKETING & BRANDING IN TECH.
Het leed dat ‘Alles in Azure’ heet…
Anno 2022 kom ik nog steeds bij bedrijven die roepen “de beste te zijn in Microsoft Azure” en daarmee zichzelf denken te onderscheiden.
De rol van kernwaarden voor IT-bedrijven in de praktijk.
Als je alles in handen hebt om je merk neer te zetten, kun je aan het werk. Het beeld dat klanten, medewerkers en investeerders van je hebben, wordt bepaald door drie factoren: design, gedrag en communicatie.
Zo ziet je IT-marketingstrategie er de komende jaren uit
Hoewel je daarbij een stevige basis nodig hebt, die ook een aantal jaren meekan, zal de operationele invulling altijd een kwestie van experimenteren blijven. Het is dus zaak om niet te rigide te zijn en niet vast te houden aan dingen die niet blijken te werken