Webinar
Van traditioneel IT naar MSP. Hoe positioneer jij jezelf om succes te behalen?
In de afgelopen jaren hebben veel IT-bedrijven de overstap gemaakt naar het aanbieden van managed services als een manier om recurring inkomsten te genereren en tegemoet te komen aan de veranderende behoeften van klanten.
De overstap van een traditioneel IT-bedrijf naar een MSP-model heeft enorm veel impact op jouw cultuur, sales en marketing aanpak. Consultative- en solution selling vergt een andere manier van de markt benaderen.
- Hoe pak je dat aan? En wat voor impact heeft dat op je cultuur en sales?
- Hoe kun je als MSP-er nu echt competitive advantage leveren aan je klant?
- Wat betekent dat voor je positionering?
- En hoe maak je de doorvertaalslag naar je extreem goede proposities?
- PQR en Sky10 nemen je mee in concrete ideeën, valkuilen en succesverhalen.
Merk je dat je als IT-bedrijf wél goed bent in de technologie, maar niet zo goed in het creëren van een eigen verhaal? Dan is dit het ultieme webinar om te bekijken!
Sprekers
Marcia Moestoredjo
Marcia Moestoredjo heeft meer dan 18 jaren ervaring in de IT/tech-branche als Head of Brand & Marketing. Marcia is Founder van Sky10 en Co-Founder van CEO in Tech.
Zij werkte voor bedrijven als Exact, SAS, Oracle en Microsoft-partners ETTU (Wortell) en Motion10. Met Sky10 heeft zij krachtige merken neergezet, positioneringen en proposities bedacht voor o.a. PQR, Salesforce, Xebia, Axians, en Rapid Circle.
Marcia begeleidt IT-bedrijven op een doortastende manier, met een no-nonsense attitude.
Rick Haas
PQR brengt klanten rust door ervoor te zorgen dat IT is als water uit de kraan – je hoeft er bijna niet over na te denken. De nieuwe waardepropositie ‘Ontzorgen door Beheer’ gaat zelfs verder dan dat. Zo houdt PQR zich niet alleen bezig met de status quo, maar kijkt óók naar de toekomst. En hebben klanten met het CTO en CISO Office toegang tot een groep experts die samen met de klant naar de toekomst kijken.
Rick Haas is sinds anderhalf jaar directeur Managed Services bij PQR. Sinds die tijd werkt hij aan vernieuwde waardeproposities om klanten nog beter te ondersteunen in de uitdagingen die ze ervaren. Eén van de laatste proposities die is ontwikkeld, is ‘Ontzorgen door Beheer’. “Dat is nog een werktitel, maar zegt wel precies wat we willen bereiken. IT moet gewoon werken, zoals water uit de kraan komt”.