SPRAAKMAKENDE EVENTS
VERRAS JOUW DOELGROEP MET SPRAAKMAKENDE EVENTS
Leg waardevolle connecties
Ook IT-architecten, informatiemanagers en Product Owners doen het liefst kennis op via netwerken, events en communities. Er is toch niks leukers dan een interactieve dag met mensen waaraan je je kunt optrekken? Een evenement is de ultieme manier om je doelgroep aan je te binden. Jij bent prominent aanwezig en je kunt jouw kennis en ervaring delen. Onze overtuiging is heel simpel. Mensen doen pas zaken met mensen als je een waardevolle connectie hebt gelegd. Dus wil jij een keer echt impact maken? Laat ons dan jouw doelgroep verrassen.
Ga voor maximale impact
Natuurlijk kun je als IT- of techbedrijf meedoen aan en gesponsored congres. Maar daar staan je concurrenten ook. Bovendien worden de bezoekers gek van al dat gespam na het congres. Bereik maximale impact door een eigen online talkshow of een event met mixed reality en interactieve games. We kunnen het zo gek maken als jij wil. Het succes zit hem namelijk in de opbouw van je programma en de kwaliteit van je sprekers.
Webinar
Online talkshow
Congressen en seminars
Resultaten
We beginnen met een intake en vragen jouw wensen uit. We bepalen het thema, de doelgroep, het programma, de sprekers, de aankleding en de locatie. Wees bereid om echt op te vallen, want onze belevenissen moeten echt beklijven. Het maakt ons niet uit om welke propositie het gaat: multicloud, big data, hyperconverged infra, of iets anders? We maken er altijd een succes van! We nemen letterlijk alles voor je uit handen. De invites via (e)mailingen, de inschrijvingen, de reminders, het ontvangst en de draaidag. Jij hoeft alleen maar de leads op te volgen. Don’t worry about a thing!
Download de Smart Guide
Zo genereer je een constante stroom inbound leads. In deze Smart Guide lees je meer over de groeistrategie voor IT- en techbedrijven:
- De belangrijkste ontwikkelingen binnen marketing voor IT- en techbedrijven
- Waarom het vertellen van een goed verhaal in IT belangrijker is dan bereik (impact vs. bereik)
- Hoe je een moderne ‘marketingmachine’ opzet en welke mensen je nodig hebt
- Hoe je marketingstrategie de komende jaren er uit moet zien
Download de Smart Guide nu.