BRANDING EN POSITIONERING

EEN KRACHTIG MERK VOOR JOUW IT-BEDRIJF

Branding voor IT bedrijven

Word onweerstaanbaar voor potentiele klanten

In een volle markt schieten nieuwe IT-concurrenten als paddenstoelen uit de grond. Hoe positioneer je je ten opzichte van al die concurrentie? Hoe zorg je dat je niet wordt meegesleurd in een prijzenoorlog? Hoe bind je klanten aan je? Hoe zorg je dat je aantrekkelijk bent voor IT-talent zodat je kunt groeien? Het antwoord: bouw een krachtig merk.

Schud de boel op als IT-bedrijf

Om als IT-bedrijf succesvol te concurreren en te groeien moet je je dus duidelijk onderscheiden. Gek genoeg is dat juist wat veel IT- en techbedrijven eng vinden. Het is de aard van technische mensen om zich te concentreren op wat ze maken en niet op wie ze zijn.

Gedurende twee of drie dagdelen bepalen we samen jouw businesspositionering, merkpositionering en communicatiepositionering. Kortgezegd: we leggen jouw kernwaarden, missie, BHAG, strategie, archetype en merkbelofte vast. Dat is je kompas om de komende jaren te groeien.

  • Kernwaarden, missie, BHAG, strategie

  • Archetype, merkbelofte, pay off, brandstory en vertaling naar propositie

  • Nieuw brandconcept & visuals

Resultaten

We gaan aan de slag in de vorm van twee, drie of vier workshops. We bepalen jouw DNA, jouw brandstory, jouw kompas. Wees bereid om alles om te gooien, want als Sky10 met IT branding aan de slag gaat halen we je uit je comfortzone. We maken je communicatie menselijk en relevant. Want: Informatiemanagers, IT-managers en Product Owners zijn namelijk ook mensen, en geen machines. Als resultaat heb je een compleet nieuwe strategie om de komende jaren verder te groeien. Met een krachtig merk voor jouw IT-bedrijf.

Download de Smart Guide

Zo genereer je een constante stroom inbound leads. In deze Smart Guide lees je meer over de groeistrategie voor IT- en techbedrijven:

  • De belangrijkste ontwikkelingen binnen marketing voor IT- en techbedrijven
  • Waarom het vertellen van een goed verhaal in IT belangrijker is dan bereik (impact vs. bereik)
  • Hoe je een moderne ‘marketingmachine’ opzet en welke mensen je nodig hebt
  • Hoe je marketingstrategie de komende jaren er uit moet zien

Download de Smart Guide nu.

Download

Ready to Talk?

HEB JIJ EEN GROOTS IDEE WAAR WIJ BIJ KUNNEN HELPEN?

Contact

Op de hoogte blijven van alle nieuws en updates? Schrijf je in voor de nieuwsbrief.

INSCHRIJVEN